lördag 1 oktober 2011

It´s saturday!

Ikväll ska vi ut och äta med två andra par. Det ena paret är väldigt nyblivet och vi har inte träffat tjejen förut. Så det ska bli kul att lära känna henne!
Numera är det ju definitivt inget snack om vem som ska vara chaufför... men skjutsen hem går när chauffören tycker det är dags! :-)
Det är även numera lite klurigt med vad man ska ha på sig. Magen är redan rätt stor och det svåraste är vad man ska ha på underdelen av kroppen. Men något ska jag väl kunna gräva fram ur garderoben. Tycker det är märkligt att min garderob faktiskt inte är fylld till bredden med kläder och jag har trots rensning där jag behållit de kläder jag gillar inte något att ta på mig!
Vad gör jag för fel?
Nä, nu är det dags att ta tag i klädproblemet och sedan smacka på lite smink i mitt bleka nylle.
Hoppas ni har en härlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar