måndag 14 november 2011

Bokköp och önskeböcker.

Eldvittnet
Efter att jag dammsugit så blev jag sugen på att läsa en god bok och kom på att nu hade jag ingen ny att sätta tänderna i, så jag gick in på adlibris och beställde dessa två.
Jag har läst de två första Kepler-böckerna och tycker de varit grymt spännande så jag tror verkligen på denna!
Sedan är jag lite av ett Leila-fan, (även om hon kanske kan bli lite överexponerad ibland), och dessutom väldigt sugen på att baka lite nytt så det fick bli "Hello cupcake!" också.

Hello cupcake!
Sedan finns det några böcker jag är nyfiken på, men som jag faktiskt tänkte önska mig;
Den här t.ex. Gillade hennes "dyngkåt och hur helig som helst" jättemycket och den här verkar lika rolig!
Avig Maria
Sedan tror jag att den här kan vara rolig med. Gillar båda hennes bloggar och de krönikor jag läser i Amelia ibland. Så det är också en bok jag önskar mig. :-)
Malin från Skaftnäs
Ja, det var lite bokprat... Emma ringde medan jag skrev och sa att jag kan få låna "En dag" av henne och den vill jag gärna läsa! Gott, nu ska jag bara baka lite också så jag kan smaska på något medan jag läser. :-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar