söndag 8 maj 2011

Tillfällig besatthet.

Vilket fantastiskt väder det har varit den här helgen! Helt ljuvligt! Visst blir man glad? Och kanske något brunare, det vore ju trevligt.
Igår hade jag och C myskväll när han väl kommit hem från Stockholm. Kollade på en lite otäck film: "The rite". Handlar om en kille som utbildar sig till präst och blir utvald av en lärare på skolan till att få åka till Rom och bli exorcist. Låter lite knepigt, eller hur? Den är tydligen baserad på verkliga händelser. Den var läbbig, men ändå bra. Ställer många intressanta frågor som väcker debatt.
Nu har C just kommit hem efter att ha sprungit runt sjön medan jag satt på altanen och solade mig samt åt lite chips... den där träningsdemonen som besatt mig för bara ett par veckor sedan verkar ha övergivit mig nu, (förmodligen drog den i barcelona), och istället har slappardemonen tagit över... hoppas att den snart försvinner. Vill gärna bli lite mer "fit".
Ha en skön söndag, nu ska vi äta. Bye!

3 kommentarer:

  1. Hur hade ni det i Barcelona? Har jag missat något inlägg?

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Va härligt Barcelona såg ut.. underbart!hoppas allt är bra! tack för din kommentar! klart vi ska ses snart, ta en grill och trivas.. ha det bäst kramar martina

    SvaraRadera
  3. Barcelona spanska: är huvudstad och den mest folkrika staden i Katalonien och den näst största staden i Spanien, efter Madrid, med en befolkning på 1.621.537 inom dess administrativa gränser på en yta av 101,4 km2 (39 ²).konferensresa till barcelona

    SvaraRadera