torsdag 12 maj 2011

Lightworks & black and white.

Lightworks by Caesar Sebastian
Lightworks, a photo by Caesar Sebastian on Flickr.
Vilken underbar bild, alltså! Tycker jag i alla fall. Den får mig att tänka på Marie Antoinette och filmen om henne spelad av Kirsten Dunst. Det är en så himla snygg film med vackert ljus och härliga färger. Trailern till den filmen la jag in i ett inlägg precis innan detta så ta gärna en kik på den om ni vill.
Apropå snygga bilder så måste jag återigen nämna min vän Oscar som tar underbara foton! Spana bara in här under;


Visst är det läckert?? Han är grym! Kolla in hans blogg här.
Nu ska jag göra något annat. Fastnar så himla lätt vid datorn! Har börjat hitta nya bloggar att läsa och man blir ju beroende. Finns så många fantastiska människor som skriver lika fantastiska bloggar därute och man kommer aldrig att kunna läsa/hitta alla, men några guldkorn har jag allt vaskat fram. Skriver om dem en annan dag.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar