fredag 13 maj 2011

Lite fredagsbabbel...


Jag önskar att jag kunde ha hatt, eller snarare att jag kände mig bekväm i hatt. Kanske passar jag i det, men jag känner mig inte självsäker nog att bära hatt. Bilderna är från Modcloth. Gillar den sista för att det ser så sjyst ut att ha som ett teparty i trädgården på kvällen och det är varmt. Det måste det ju vara när man kan ha bara klänning på sig. Koppen och tekannan är ju dösnygga, dessutom! :-)
Inatt kommer E hem från Cypern. Hoppas att hon haft det bra. Vi ska ses hos henne imorrn då hon ska ha "E-kommer-hem-från-Cypern-fest-med-massor-av-taxfreesprit!" Hihi, ska bli kul, men jag ska inte ta del av spriten då jag jobbar hela helgen.
Snart ska SVT visa Lady Gaga live från Madison square garden. Ska kolla lite på det, men kan inte se hela för lite sömn måste jag hinna med.
God natt och trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Håller med att det är supercoolt med hatt. Har själv inte heller modet att bära en dock. Vi får kanske köpa en och provbära i smyg och se om man kan vänja sig. :-)

    SvaraRadera