lördag 7 maj 2011

Kul trend.


Jag tycker faktiskt att den här trenden med två olika färger på naglarna är rätt kul. Kan vara jättesnyggt beroende på vilka färger man använder och så himla praktiskt; ifall man har beslutsångest är det bara att måla varannan nagel. :-) Jag valde ganska starka, glada färger. Gilla eller ogilla? Jag gillar!
Idag började dagen med en migränattack från helvetet! Jag kunde knappt ta mig nerför trappan från sovrummet för att ta en värktablett. Låg sedan i soffan och led samt mådde illa i två timmar, minst, innan den lilla, men jäkligt starka, tabletten kickade in. Nu är jag helt slut och har inte varit utanför dörren än. Trots att det är så fint väder. Men jag är rätt ljuskänslig fortfarande och även om jag är en soldyrkare så pallar jag inte att sitta i direkt solsken nu.
En kompis med sin familj skulle ha kommit hit kl elva idag, men jag fick ställa in det. Jättesynd, för det var så längesen vi sågs! Men vi får se till att träffas snart.
E som åkte till Cypern messade igår på kvällen att hon var framme så det hade gått bra. Härligt! Hoppas att hon får en fin vecka nu.
Ha en skön helg! Njut i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar