söndag 16 januari 2011

Man måste ha lite roligt och dansa ibland!

Det blev en kul fest igår! Roligast var nog när jag och en kompis var DJ:s och valde låt på låt och liksom styrde upp festmusiken. :-) Vissa skulle kanske inte hålla med, men vi hade jätteroligt där vi satt vid datorn och köade låtarna på Spotify. Sedan gick vi ut och dansade rejält! Alltid kul att skaka loss. Dessutom kom faktiskt min sambo med också, det är inte så ofta vi går ut ihop nu för tiden. Konstigt det där att i början gör man allt tillsammans, men sedan vill man liksom vara själv med sina vänner, (ibland i alla fall). Men igår hade vi roligt allihop!
Idag är vi lite sega och smått bakfulla och största problemet är vad vi ska äta. Vart ska vi åka? För vi orkar ju inte laga någon mat själva... inte nu, vi lär laga något till kvällen dock.
Vi ska titta på nya första avsnittet av Solsidan ikväll, men vi kanske slänger på en rulle först. Förhoppningsvis blir det Eat, Pray, Love- med Julia Roberts. Den har jag varit sugen på ett tag nu. Verkar vara en riktig må bra-film och jag tycker att Julia är en sådan grym skådespelerska!
En lugn och skön söndag önskar jag er. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar