tisdag 18 januari 2011

En vanlig tisdag...

Hej på er! Idag har jag varit hos mamma och fått mumsig fläskpannkaka till lunch. Det är som vanligt mysigt att vara hos henne och bli lite ompysslad. :-) (Fast jag brukar bli rätt ompysslad av min sambo med...)
Snart ska jag åka till en kompis och kanske bli sminkad. Han- för det är en killkompis- säljer både smink och t.ex rengöringsprodukter som jag ska kolla på. När jag frågade om det så föreslog han att han skulle sminka mig och att jag sedan får tvätta av mig med rengöringsprodukterna. Hihi! Gärna för mig. Han är en jätteduktig fotograf också!
Han har tagit den här underbara bilden nedanför t.ex! Visst är den fin? (Hoppas han och tjejen på bilden är ok med att jag lånade bilden...)

Nu ska jag sluta skriva och umgås med mamma lite till innan jag ska åka. Ha en fortsatt skön tisdag! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar