onsdag 19 januari 2011

Hårribelt! ;-)


Igår blev jag sminkad av min vän O och det blev så himla snyggt!! Vad han kan sminka, karln! :-) Han tog kort på mig och jag hoppas på att få nån bild så småningom. Det blir definitivt en bokning av ett homeparty med honom framöver!
Sedan åkte jag till min tjejkompis E för att fixa till håret, men först gick vi och åt varsin pizza. Mums! (Jag tycks glömma att jag tänkt börja leva sundare igen titt som tätt...) Håret blev en katastrof! Det blev blått! Inte smurfblått, utan mer så där som alla tanter har håret, lite blåskiftande. Så fult! Inte E:s fel dock, det kunde ju inte hon veta. Hon hade använt färgen själv förr och det blev aldrig så på henne. Så jag bokade en akuttid hos en frisör idag. Hon hade aldrig varit med om att håret blir som mitt blev, men hon lyckades rädda det och nu är det bra igen. Puuust! Jag fick ju gå till jobbet idag med det blåa håret och det var en pärs! Mest för mig, så klart, men några av mina kollegor var ärliga och sa att det onekligen var blått och inte särskilt snyggt... Så mycket väsen för lite hår!
Nu är jag helt trött och hungrig! Vi gör fisk i ugnen på en bädd av grönsaker och allt ligger i en form ihop med mjölk och grädde. Till det blir det kokt potatis. God vardagsmat och nyttigare än pizza. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar