tisdag 1 juni 2010

Mer vampyrer...

Hittade bok nummer två i serien om vampyrer jag fastnat för. Dock var det lite beklämmande att
se hur den var illustrerad på framsidan. Ser helt billig ut! Som en tantsnusk-roman. (Nu är den visserligen lite åt det hållet också, men ändå...)
Killen på sängen ska nog föreställa huvudpersons-vampyren och då har den som ritat inte lyckats fånga honom speciellt bra. Nä, jag får hoppas att innehållet är bättre än det som är utanpå.
Fast nu läser jag Hypnotisören av pseudonymen Kepler. Den är också jättebra och spännande! Gillar man mer trovärdiga berättelser kan jag verkligen rekommendera den! Ett hett tips för semesterläsningen. :-) Ifall ni nu gillar att läsa på semestern. Förhoppningsvis blir det kanonväder så man kan kombinera att lapa sol och läsa samtidigt. Ha en fin första juni!

4 kommentarer:

  1. nä det var inget toppenomslag direkt.. hoppas innehållet är bättre! :-)

    mamsen är drottningen av bakverk! :-)

    SvaraRadera
  2. Bra att du delar med dig av din läsning så att man inte missar läsvärdheter och kan hoppa över onödigheter. :-)

    SvaraRadera
  3. njae, vet inte om den varit med i någon reklam.. men det kanske den har!

    fy, vad läbbigt att se sin sambo svimma! hade nog svimmat själv bara av synen... :-)

    SvaraRadera
  4. Sv: Jaha men då förstår jag, hihi ja det lät ju som om du trodde jag var äldre :) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera