måndag 28 juni 2010

Sköna semester..!





Idag är min första semesterdag och den har vi spenderat i Gällstad och shoppat loss! Kunde ju inte börja bättre! Vi köpte bl.a skor, min sambo köpte mer höstskor och jag köpte ett par sandaler att ha med mig till Thailand. Hade inga snygga innan. Dessa kan jag ha när vi firar bröllop. De första bilderna är dock från midsommar. Vi hade ju verkligen tur med vädret! Soligt och skönt så vi kunde sitta ute och äta. Vi äter tårta på bilden. Dessutom hade vi en "surikat-hund" vid namn Sigge med oss. :-) Han satt så där nästan hela tiden och spanade. När han inte gnällde, eftersom han var kopplad och inte alls gillar det. Det var lekar och tipspromenad precis som det ska vara en riktig midsommar. Trots att jag var tvungen att åka hem tidigt för att jag ju jobbade midsommardagen så var det nog en av de bästa midsommaraftnar jag har firat!
Idag fyller min lillebror 30 år! Oj, jag kan knappt fatta att han är så vuxen. Mamma är och hälsar på honom och hans tjej i Amsterdam och vi skickade med pengar så att hon kunde ta med sig honom på stan och så fick han köpa något han behöver/önskar sig. Det blev ett par jeans, berättade han när jag ringde och gratulerade honom förut.
Nu ska jag göra lite pastasallad som jag och sambon ska äta senare. Han är och tränar. Jag ska ge mig ut på kvällen när det är lite svalare för att jogga, tänkte jag. Gör jag det nu så lär jag smälta bort!
Om ni bara visste vad jag njuter av min semester, men det har ni nog förstått vid det här laget. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar