onsdag 26 augusti 2009

Tråkdag!

Min mage mår bättre nu. Väntar svar på lite blodprover de tog, men just nu är den okej. :-)
Har varit på verksamhetskonferens hela dagen och det var rätt surt, faktiskt! Är nämligen fackligt engagerad och klubbordförande på jobbet. Låter väl jääättekul, eller hur?? Men ibland är det kul och jag gillar att få hjälpa folk! När jag kom tillbaks och skulle ta min bil hem som stått parkerad utanför jobbet hela dagen så startade inte den! Helt död! Min sambo kom och fick putta bilen medan jag satt i och trampade som en galning på kopplingen och då hoppade den igång! Så vi åkte hem, jag parkerade och stängde av motorn... tror ni att den startade sen?? Jag hatar verkligen min bil!! Starka ord, jag vet, men just nu känner jag så!
Hoppas ni andra haft en bättre dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar