fredag 28 augusti 2009

Glädjeyttringar...




Heej alla mumselimumsisar!! Hoppas att fredagskvällen är kanonfin och mysig och att helgen blir det också.
Alltså; jag har en jätterolig sak att se fram emot: Pablo Fransisco LIVE i Jönnet! Kommer bli sjukt roligt! Min sambo fick biljetter när han fyllde år av min mamma och så stod det i kortet att han skulle ta mig med sig och ha en härlig kväll. (Kan man annat när man är med mig??)
Jag blev också glad när jag fick min premie från Femina. Handdukarna som ni kan se på bilderna. Lite vardagslyx! Sådant är ju alltid kul!
Kollar lite på Kristallen-galan samtidigt som jag skriver och just nu sjunger Anders Lundin och Lotta Engberg duett. Jag tycker fortfarande att Anders inte borde sjunga... eller visa sitt ansikte. Finns det burka för män? (Usch! Jag skojar bara, det förstår ni, va?)
Ha en riktigt mysig helg!

3 kommentarer:

  1. hehe ja, tyvärr verkar vi inte vara i majoritet. Jag tog mig ut trots allt men det var ungefär som jag hade förväntat mig. Sällskapet var trevligt men det spelade ju ingenroll för vi kunde ändå inte prata med varandra. hoppas du hade en trevlig kväll /Maria

    SvaraRadera
  2. HA HA HA HA!!! Burka för män, det hade varit något det.....

    SvaraRadera
  3. Vilket glatt inlägg. Den där Fransisco känner jag inte igen - men det låter på dig som om jag har missat något. :-)

    Hoppas att helgen har varit lika bra som ditt humör i fredags. :-)

    SvaraRadera