tisdag 14 april 2009

Inspiration i massor!


Idag fann jag en riktigt snygg och inspirerande blogg, (förutom min väns som heter ganskalagom), den heter Inne & Ute och det fanns massor av härliga bilder och intressanta inlägg. Sedan såg jag en sida som heter Fluffbabes.se där det fanns en massa glassiga, onödiga, men härligt tjejiga prylar så som parfymerat toapapper i svart! Me like! Jag är ju lite av en shopaholic- som nästan alla tjejer jag känner- så att hitta sådana sidor man kan shoppa ifrån är livsfarligt för min ekonomi! Varje månad lovar jag mig själv och sambon dyrt och heligt att jag aldrig ska webbshoppa igen, bara för att mot slutet av månaden finna mig själv sittande vid datorn, lägga varor i en virtuell kundvagn, gå till kassan och...oops! I did it again! Senaste saken jag köpte var ett halsbandskit från Panduro med matchande armband, som man alltså ska sätta ihop själv. Dösnyggt på bilden! Inte lika snyggt liggandes på mitt skrivbord fortfarande i förpackningen... men jag ska göra det! Typ under semestern...kanske.
Senare idag ska jag på ett-års-kalas. En kär väns dotter blev ett år i söndags! Jag har faktiskt gjort något själv som hon ska få: en tavla. Motivet är fantasi, helt enkelt. Mamman till ettåringen har godkänt den. Ska bli jättetrevligt att få fika och prata loss ordentligt! Det blir alltid massor av härligt förlösande skratt när vi ses!
Ha en skön dag!

1 kommentar:

  1. Tavlan blev ju så fin! =) Tror jag att en ettåring blir helt förälskad i med pippi, blommor och härliga färger och fluff!!! Visst är inne o ute bra? En av mina favvosar. Gillade också det svarta toapappret som designtjejen bloggade om. Someday maybe... =)
    kraaaaaaam

    SvaraRadera