söndag 5 april 2009

Återigen krusar sig vattenytan!

Visst är det härligt med vårtecken? Jag var ute och promenerade där jag bor och konstaterade att äntligen så hade isen försvunnit från sjön och det skvalpade samt kluckade härligt! Fullt med måsar på en nyplöjd åker är ett annat vårtecken. Jag gillar de flesta årstider, ja alla faktiskt, så när det är tjock is på sjön, fullt med skridskoåkare och pimplare så är det charmigt! Min sambo och jag vågade oss ut på sjön med kaffetermos och vetebröd i ryggsäcken. Det var kallt, men ack så gott att fika på en udde som vi i normala fall får ta båt till. Men jag måste ändå erkänna att våren klår vintern med knock out!
Nu ska jag skratta mig fördärvad till Wipeout! Den här gången faller inte bara deltagarna utan även deras löshår och fejknaglar! Mooahahaha!!

1 kommentar:

  1. Tjenare snygging!
    Trevligt att du väljer blogspot tycker jag! Välkommen till bloggvärlden gumman! Klart jag hjälper dig! Kram!
    Marie

    SvaraRadera