söndag 5 april 2009

Hej hopp!

Monika heter jag, förstagångs-bloggare minsann. Hur har man kunnat undgå att blogga i dessa tider, tänker ni... ja, det vete sjutton! Alla verkar ju göra det så jag tänkte prova på oxå! Frågan är bara: vad skriver man? Ska man vara Alex Schulman-elak och vidrig? Då lär man skapa opinion i alla fall! Eller ska jag bara berätta att jag bor i hus i en småstad med underbar sambo som jag är förlovad med, har rådjur och harar i trädgården-( som äter upp mina lökar, de kräken!)- samt jobbar som kassabiträde på en stormarknad som går i rött. Då vet ni det... ifall det är någon som läser detta, vill säga.
Vill bara tillägga att jag inte har varit delaktig i någon köttfärsskandal! Fast nu är det ju glasbitar i kyckling som är det senaste. Hur sjukt är inte det??
Tack för ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar