måndag 10 juni 2013

Början på något?


Fick ett ryck idag och beställde Underbara Claras nya bok. Eftersom den handlar om kläder och att ta hand om sina kläder, hur man packar en resväska bäst och en hel del annat som rör kläder samt garderoben så kunde jag inte låta bli! Vill så gärna bli mer pysslig och duktig på att göra eget och det här kan väl vara en början?
Så småningom hoppas jag dessutom vi kommer ha vettiga garderober istället för två hål i väggen som det är nu och då blir det väl lättare att ha ordning där.
Om jag sa detta högt så min svärmor hörde skulle hon aldrig tro mig; men jag skulle gärna ha en syhörna med symaskin och annat man behöver så möjligheten fanns att åtminstone laga sådant som man annars bara slänger. Leker jag med tanken att sy en egen klänning känns det hisnande, men det skulle ju vara superkul! Ja ja... nån gång kan det kanske bli så. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar