lördag 25 juni 2011

Uppdatering.

I torsdags var vi ute och åt, jag, E som syns på bilden ovan, C- (inte min sambo utan en tjejkompis)- och Oscar. Jag tog en musseltallrik till förrätt, den är helt ljuvlig! Vi var på Twin city som är ett prisvärt ställe om man inte är alltför kräsen med maten. :-)

Jag och Oscar.
Igår var det ju midsommarafton och den firade vi hos ett par grannar med lekar, massor med mat och tipspromenader. Klassiskt! Väldigt välordnat och lyckat. Stort tack till värdparet!
Idag har jag varit helt galet trött! Vi var på lunch hos C:s mamma, med hans bror och brorsöner. Det var trevligt, men jag fick anstränga mig för att vara engagerad i samtalen vid bordet. Sedan har jag tagit en promenad, mest för att komma ut och få lite luft och nu är jag så där oerhört trött igen. Börjar jobba kl 6:45 imorrn så jag ska faktiskt gå och lägga mig strax. C har lite grabbkväll med ett par kompisar. Det tycker jag är rätt skönt och så unnar jag verkligen honom lite "egentid" med vänner, jag har ju det ganska ofta. :-) Hoppas ni har haft en fin midsommar och en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar