fredag 3 juni 2011

Min vecka.

Detta är min vecka i bilder. De tre första är från skolgårdsfesten som vår orts skola hade i tisdags. På bilden ovan sitter min sambo med en av sina brorsöner och väntar på att gungan ska bli ledig.
Här spelar den äldre brorsonen fotboll med kompisarna. Under ser ni popcorn-maskinen. Jag köpte aldrig några, men var väldigt sugen. Särskilt på clownen...

Här sitter E i solen på Riddersberg. Det var ju när vi blev bjudna på lunch- också i tisdags. Helt underbart ställe och väder! Maten var superbra!
Kolla in utsikten man har när man sitter ute och äter. Kan det bli bättre?
Idag åkte jag och C till Gränna för att köpa rökt fisk och strosade runt i hamnen lite. Här under har han klivit upp på stenarna.
Vi spanade på båtar, både inkommande och sådana som låg stilla.

Några master på en förtöjd större båt.
Ja, det var en kort sammanfattning av veckan, för jag har ju gjort annat, men det var de mest minnesvärda bitarna. Än så länge. Imorrn ska jag åka på kryssning med ett gäng jobbarkompisar och det ska bli så kul! Kommer ta med kameran så jag ska bjuda på en bildkavalkad sedan. Vi ska åka Stockholm-Åland på Birka cruise. Fett najs med soldäck! Särskilt som vädret ska bli så bra i helgen. :-)
Ha en skön helg mina kuttersmycken, så hörs vi på söndag eller någon gång i början av nästa vecka. Jag vet inte om jag kommer orka/hinna skriva något på söndag.

2 kommentarer:

  1. VAd trevligt med en veckokavalkad i bilder. Hoppas ni får det härligt på er resa!

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara en riktig kanonvecka du har haft. Sköna sommarbilder.
    Tack för kommentar hos mig för ett tag sedan.

    SvaraRadera