tisdag 21 juni 2011

Det går bra nu.

Kavaj
Idag har jag shoppat lite. Den här kavajen köpte jag på Sisters rea och jag älskar den! Fast jag köpte den i svart. Provade den gröna först och jag hade gärna köpt båda, men nu fick jag lov att välja en och då blev det svart.
Var först hos frisören och fixade till färg och form på frillan, sedan lunchade E och jag för att efteråt gå på stan. Jag tyckte jag hittade en hel del på rean för ovanlighetens skull, men får ändå tänka på ekonomin. Vi ska åka till Stockholm första helgen i juli för att fira vår 15-års-dag. :-) Då blir det kanske- (förhoppningsvis och troligtvis)- mer shopping! Dessutom ska vi träffa våra vänner C och F med lille N. Ska bli så kul! Men däremellan kommer midsommar som också ska bli rolig och mysig. Ser fram emot lekar, god mat och att sitta ute frampå småtimmarna i ren trots, (för det är ju alltid snorkallt, men vi svenskar SKA sitta ute när det är sommar!), och snacka om allt och inget.
På torsdag blir det förresten mer snack om allt och inget för då ska jag ut och äta med tre vänner. Två tjejer och en kille. Då ska det skvallras, fnittras, pratas snusk och ätas en bit mat också. :-)
Hoppas allt är bra med er!

2 kommentarer:

  1. Snygg! Små turnéer är alltid trevliga!

    Ha det nu så bra du bara kan!

    SvaraRadera
  2. Vi ska oxå till Sthlm den helgen! Då kanske vi ses fast vi kommer väl inte direkt vara i stan- syrran ska gifta sig i Nacka (typ). Men vi ska bo på hotell i stan 1 natt allafall.

    SvaraRadera