söndag 19 juni 2011

Hatten är din!

Igår var jag på tjejmiddag med ett gäng underbara vänner. Det bjöds på buffé, kakor, massor av dricka och många skratt! Vi hittade en jätteful hatt som spelade happy birthday och den var ju hysteriskt rolig!
Idag har det inte varit lika kul, det har bara regnat hela dagen! Det har inte varit ett enda uppehåll, förrän nu. Nu har det äntligen upphört och solen börjar faktiskt bryta igenom molnen. Ett tag glömde jag hur den såg ut. Direkt blir jag sugen på att ge mig ut på promenad, men så börjar det strax en film på tv som jag tänkte titta på. Ska jag gå eller titta? Arrgh, dessa svåra beslut! C är och spelar in med sitt band. Hoppas de är klara snart, han åkte vid två. Nu börjar det bli tråkigt utan honom...
Hur har er helg varit? Regnig? Rolig?
Förresten, nyss knackade det på dörren och så stod det två småkillar utanför och frågade om vi hade några plankor. De skulle bygga en koja. Eh... jag blev lite ställd, men hade inga plankor att erbjuda.
Ha en skön söndagkväll!

2 kommentarer:

  1. Vilkka söta hattar, ni ser ut att ha haft det trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att få flippa loss emellanåt.

    SvaraRadera