onsdag 8 juni 2011

inspirerande bilder och lite önsketänk.


Ja, jag drömmer om bröllop. Skulle väldigt gärna gifta mig och få planera för en extraordinär dag med mina/våra nära och kära. Bilden ovan hämtade jag på Ikeas sida livet hemma och den är tagen av Frida. Visst är det fint med ett vitt tema? Fräscht, somrigt och snyggt. Jag skulle ha grava problem med att bestämma mig för hurdan dukning vi skulle ha om vi gifte oss. Tror att C skulle ha det lättare för han vet mer vilken stil han gillar bäst. Jag är så spretig av mig. Jag gillar ju t.ex bilden under också, massor med färg gör mig glad. Tur att jag inte behöver bestämma mig för något än. :-)


Är hos mamma nu och ska snart äta. Hon kör karré i ugnen och det blir lite rökigt så hennes brandvarnare går igång hela tiden. Haha, skön matro! Mamma springer ut i hallen och fläktar och svär åt den. "Dumma fan!" Drama! Som tur är ska vi sitta ute och äta.
Ha en skön onsdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar