måndag 6 september 2010

Tiden går så rasande fort ibland!

Hej hopp! Helgen har gått i rasande fart- trots att jag har jobbat. I lördags var mamma hos oss och vi bjöd på middag, igår var jag själv på kvällen och såg Avatar på dvd. Har ju redan sett den en gång, men jag älskar den! Direkt efter jobbet igår åkte jag till min sambos bror med familj för att fira äldste sonens födelsedag. Han fyllde sex år och har börjat skolan. Så stor han är! Han spelar rätt mycket hockey- (går i sin fars fotspår)- och hade fått ett pungskydd till hockeyutrustningen. Han var så stolt över detta skydd! Medan vi satt i trädgården och fikade så sa han till mig: "jag har fått ett pungskydd, du kan få se det sedan." Haha! Gullunge!
Jag kom dit lite senare än de andra och det kändes som att jag bara kom dit för att äta lite tårta och sedan skulle alla åka hem. Lite snopet, men det var trevligt ändå. :-)
Idag har jag varit helt slut! Det är nog sviterna efter att ha jobbat hela helgen. Jag jobbar 15:30- 22:30 idag. Känns väl lite lagom kul... hade varit väldigt skönt att bara få vara hemma, men jag är ledig imorrn.
Jag laddar redan inför nästa helg när ett par kompisar kommer hit som vi sällan träffar nu för tiden! Vi ska väl äta middag, dricka mycket vin och bara prata, prata och prata! Det ser jag fram emot. :-) Ha en skön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar