fredag 10 september 2010

Ack, så snyggt!

Aspen
Här är tre favoriter från Mio. Jag fick katalogen i brevlådan idag och har redan hunnit få tusen och en idéer till vardagsrummet- i synnerhet! Lampan ni ser ovan heter Aspen och den är väl bara för läcker?! Vi funderar på om vi inte kan göra som Ernst skulle gjort: Fixa en själva! För det kan väl inte vara så svårt att ordna till en sådan lampfot med lite drivved? Ärligt talat tycker jag det är lite dyrt att ge över tusenlappen bara för foten!
Lago
Soffbordet är högblankt och verkar väldigt praktiskt. Det kallas Lago. Mycket snyggt bord, enligt mig. Sist men inte minst en soffa! Den här heter modern living och jag gillar färgen, "knubbigheten" samt att den ser så inbjudande ut. Tittar man på hemsidan finns den i många olika varianter och det är ju också ett plus.

Soffa med divan
Det var mitt lilla mio-tips. Skaffa katalogen för det finns massor av snygga saker att skriva upp på önskelistan inför jul, t.ex.
Jag vill så gärna göra förändringar hemma! Men inte bara med soffa och soffbord utan t.ex få upp lite på väggarna, göra lite mer ombonat och så behöver vi fixa vår lilla toalett på övervåningen. Har man gäster är det lite tokigt att det bara finns en toalett. Som vanligt är det dock en pengafråga, man har ju inte hur mycket som helst... annars hade det inte varit några problem!
Imorrn får vi besök av M och F med lilla L, det ska bli jättekul! Nu ska jag gå och väcka C som snarkar på soffan. Dags att göra kvällsmat! Det är ju fredag och då står doobidoo på schemat! :-)

1 kommentar:

  1. Just den lampa som du visar här ovan reagerade jag också på! Ursnygg!

    SvaraRadera