torsdag 23 september 2010

Mot huvudstaden!

Hej! Läget? Hoppas att ni har en härlig helg framför er. Jag drar till Stockholm imorrn för att dels shoppa, dels åka på kryssning och så träffa min fina vän C samt hennes kille F. Vi ska gå på nya Wall Street filmen; Money never sleeps. Det ska bli jättetrevligt! Jag ska åka bil upp med två underbara tjejkompisar och jag tror att hela helgen kommer bli galet rolig! Jag återkommer efter helgen med allt ni vill och inte vill veta. :-)
Har ni hört när Roger läser upp Hunden och kattens dagbok live under en rix fm-sändning? Om inte så klicka här. Det är underbart roligt! Om inte annat så för att han själv skrattar så han knappt kan läsa.
Ni som är i Jönnet kan gott ta er till Ztyle på lördag och lyssna på min sambos band som ska spela igen! Jag tror det kommer bli grymt ösigt!
Ha en skön helg, nu ska jag packa. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar