måndag 20 september 2010

Helgen som gått och avgjort vår framtid för fyra år...

Oj, vilket val det var igår! Spännande, skrämmande, chockerande och både uppsluppet samt deprimerande! Men så är det väl med demokrati antar jag.
Jag orkade inte sitta uppe och titta på valvakan. Det fick bli ett bryskt uppvaknande idag istället.
Helgen har varit både lugn och fylld av jobb. Jag och C såg två filmer varav den ena var den sämsta jag sett på länge! Knight and Day heter den och har Tom Cruise samt Cameron Diaz i huvudrollerna. Jag undrar bara: vad i manuset fick dem att tänka att den här filmen vill jag vara med i? Eller var det kanske lönen som avgjorde? USEL var den, se den inte!! Däremot tycker jag att ni ska se senaste Robin Hood-filmen med Russell Crowe och underbara Cate Blanchett. Spännande, romantisk, skitbra skådespeleri och skådespelare- ta bara Max von Sydow som exempel- och en hel drös med vackra miljöer! Missa inte! Kolla gärna in trailern här.
Nu ska jag äta lunch. Hoppas ni har en fin måndag.

2 kommentarer:

  1. Jag litar på dig och kommer att titta på Robin Hood!

    SvaraRadera
  2. Robin Hood är jag lite nyfiken på att se, kanske gör slag i saken och gör det också! (Annars är jag sämst på att titta på film.. haha!)

    Sv: Hehe, inredningen följer nog dessvärre inte med, den får man säkert betala minst lika mycket för så dyr som den ser ut att vara.. haha! Jobbigt alltså. Så, skulle man mot förmodan ha råd med lägenheten får man ändå bo i den tom.. för möbler har man inte råd med! ;)

    SvaraRadera