lördag 29 maj 2010

Ljuva försommarkvällar!

Gick en kvällspromenad innan. Solen sken och det blåste ganska rejält, men det är så skönt med de här ljusa kvällarna! Det är något speciellt med det ljus som blir av att solen står så lågt. Nu när man är ute hör man svalorna också och det är ett av de bästa sommartecknen jag vet! På jobbet idag var det högljutt, stressigt och stimmigt och kontrasten som blir när man vistas ute på landet gör att mina batterier laddas så jag orkar med en arbetsdag till imorrn. Sambon är iväg med några killkompisar och fiskar. De ska sova hos en av kompisarnas bror. Så jag är ensam inatt, men det gör inget. Visst, det känns alltid lite tomt när man ska sova. Det fattas liksom något bredvid en. Eller någon, menar jag ju. :-) Det är bara en natt dock. Nu ska jag faktiskt göra mig klar för att gå och lägga mig. Ska upp kl kvart i fem i morgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar