fredag 4 december 2009

Så var det helg igen.


Så här blev mina träord placerade: på vår tavellist i hallen ihop med ljusslingan jag köpte på Ikea och mina glittriga kitsch-renar som jag köpte i New York. Jag vet, det är inte den bästa bilden och de syns inte så väl, men jag kanske tar nå´n ny bild om någon vill se mer. Hihi!
Hoppas att alla har en fin helg! Själv jobbar jag och så ska jag på julfest med jobbet. Det blir julbord och bowling, sedan hem till sängen. Ska bli kul ändå! (Trots att jag inte kan hänga med ut efteråt, alltså.)
Ikväll är det ju semifinal i Idol. Det tänker jag inte missa och jag tippar på att Erik och Tove går vidare. Synd på Calle, men han kommer nog få göra musik ändå. :-)

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Hoppas allt är bra! Tack för att du alltid lämnar så fina kommentarer inne hos mig, värmer!

    Vad fint det blev md bokstäverna, är så fint att ställa dem på en tavellist sådär. snygga glittriga renar också, me like!

    Jag är sååååå GLAD att Calle gick vidare till final, och först också! Otroligt! Han är grym på att sjunga. Spännande final på fredag.

    Ha det toppen!Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Det ser ju snyggt ut,kanske en helhetsbild på hallen?

    SvaraRadera