söndag 27 december 2009

Åh, vilken härlig jul!




En vit jul med massor av god mat och fina familjemedlemmar är ju precis som det ska vara! Eller vad tycker ni? Igår snöade det ännu mer och sambon och jag tog en promenad med kameran. Jag tog ett kort på vår trapp med den fina julbocken vi fick på julafton. Vi gick förbi en vacker rönn med sina röda bär kvar och det var ju som ett julkort.
I julklapp fick jag lite skönhetsprodukter och presentkort på Intersport, men det bästa var det jag fick av min älskling: sånglektioner! Två gånger på 45 minuter. Första gången ingår röstanalys. Jag blev superglad!
Nu ska vi iväg till min mamma och äta lite mer... hoppas att er jul har varit lika skön och lyckad!

2 kommentarer:

  1. skoj med sånglektioner i julklapp! hoppas det blir roligt!

    SvaraRadera
  2. Men vilka bra julklappar du fick! Sånglektioner låter underbart! Dina vinterbilder va härliga! Riktig stämningsfulla. Jag lnskar er en riktigt god fortsättning. Kram

    SvaraRadera