söndag 20 december 2009

Så här ser det ut...




Jag fick i ett inlägg en förfrågan om ifall jag kunde visa hela hallen och nu tänkte jag att ja, nu gör jag det! Nästan... hallen är dock pinsamt ofärdig. Det ska upp belysning, en hylla ovanför tavlan till vänster och det måste möbleras bättre. Spegeln som står på golvet ska målas vit och hängas upp. Brickbordet är hemmagjort och har stått i vardagsrummet, men det passar bättre i hallen så det kanske får en permanent plats där... golvlampan ska inte vara där sedan. Vi håller på och klurar hur vi bäst ska göra med det hörnet och tankarna går än hit och än dit... så småningom kommer vi väl på en lösning. Jag får återkomma då. Jag ville även visa mina fina julstjärnor jag fått upp i fönstret och vår gran för i år! Inte den bästa bilden, men strunt samma!
Hoppas ni har haft en bra helg! Jag har jobbat och nog känner man av jul-stressen nu. Puuhh! Så idag är jag trött och kommer somna ovaggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar