onsdag 16 december 2009

Några gamla bilder.





Fick lust att lägga upp några bilder från när vi var i New York förra året. Första bilden är från Macy´s. Nästan enda stället som var julpyntat då. Vi var ju där i slutet av oktober, visserligen. På nästa bild står jag utanför vår dörr där vi bodde. Sedan en utsiktsbild från Rockefeller, top of the world. Några hus som var väldigt färgglada. Tror det var i Greenwich, kan ha varit Harlem också... Sist men inte minst en otroligt vig man som uppträdde på pir 13- tror jag det var. Han var både underhållande och krävande: la man för lite pengar i hans hink så skällde han ut en. Lade man en lite större peng så ville han följa med en hem.
Jag har längtat tillbaks så mycket den senaste tiden! Kanske beror på att jag läst bloggar där skribenten varit i NY nyligen och lagt ut en massa bilder. Sedan kan det ju bero på att det nog var den roligaste resan jag och sambon någonsin gjort- hittills!

1 kommentar:

  1. i know what you´re talking about.
    jag vill också tillbaka. på studs.
    :-)

    SvaraRadera