måndag 17 oktober 2016

Måndag.

Vaknade upp av att jag knappt kunde andas eller röra på mig. Insåg att det berodde på att två barn bokstavligt talat låg på mig. Max hade sitt huvud på mitt struphuvud... inte jättemysigt. Så jag la mig innerst och sov väl halvdant någon timme till. När vi sedan gått upp kom huvudvärken. Som att gå in i en vägg. När jag lämnat pojkarna la jag mig och sov två timmar! Tyvärr försvann inte huvudvärken, men så kom jag på att jag inte tränat på i stort sett hela veckan. Efter att ha tryckt i mig starka piller drog jag på musik och gjorde armhävningar, squats och dansade lite också. ;-) Poff! Huvudvärken försvann- (nej, det berodde inte bara på de starka pillren, de tog jag imorse och de gjorde noll nytta!)- och min kropp bara "äntligen får du upp pulsen lite igen och blodcirkulationen! Nu samarbetar vi, bra där!" Hehe... eller så kändes det i alla fall.
Har bokat en klipptid idag och ser fram emot att bli lite ompysslad samt få en frisyr igen.
Den här måndagen började så där, men just nu är den helt ok. Får se hur det blir på jobbet ikväll.
Ni som handlar av mig; be gentle...
Ha en asbra måndag!! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar