tisdag 17 juli 2012

Längtar...

...som en tok tills den här veckan är slut! Jag brukar längta till helgerna när Claes också är hemma med mig och pojkarna, men den här gången går han dessutom på semester! Fyra veckor får vi ihop och det är så jäkla välkommet! Både av honom och mig. Han är less på jobbet och jag på att gå själv hemma med pojkarna. Dessutom så ska vi försöka få till nya matvanor med dem, d.v.s att de ska börja äta mer vanlig mat och det är ju lättare när man är två. Det kommer bli skitjobbigt när han ska börja jobba igen, men jag väljer att leva här och nu och då ser vi fram emot semester!! :-)
Idag blev grabbarna ett halvår. Det enda sättet vi "firat" på är att de fått välling till kvällsmat istället för ersättning. Men vi ska fira lite i helgen och igår var mamma här med en peng till killarna och jordgubbar till mig och henne. :-)
Nu ska vi äta och kolla lite på Allsång på Skansen. Ha en fin tisdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar