torsdag 29 april 2010

Hej på er!



Igår satt jag och hjälpte sambon klistra på etiketter på de skivor som ska vara till försäljning på My virtue´s nästa spelning den 14/5. Sångaren i bandet har gjort riktigt snygga affischer också som de ska sätta upp runtom på stan. De går verkligen in för det här helhjärtat och det är klart att de ska! Jag är stolt som en tupp- eller kan man säga så? Jag är ju tjej...
Jag är hemma idag och ska vara det imorrn med p.g.a förkylning- igen! Jag skyller på C:s brorsöner. När vi passade dem var den minste jätteförkyld och jag åkte förstås på det. Det är dock inte lika illa som sist.
Imorgon-kväll ska jag och C till min mamma på middag. Min bror kommer hem med sin flickvän i helgen och då ska vi träffas lite- så klart. Ska bli jättetrevligt!
Usch, vad uttråkad man blir av att bara vara hemma... bäst jag slutar skriva nu annars blir det ett jättetrist inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar