söndag 29 januari 2017

Gladsaker.

De bästa orden är alltid på engelska, haha!

Igår var jag på bröllop och det är alltid härligt att
få närvara när två som älskar varann väljer 
att dela livet ihop som make och hustru.
Önskar er allt gott
Samer och Carin!

Idag är jag så trött att jag knappt orkar
trycka på tangenterna på datorn
och så ska jag jobba ikväll..!
Det är ju självförvållat så bara att bita ihop.

Ett citat man ser lite då och då.
Tycker ändå det är intressant att fundera
över vad jag skulle göra om jag skulle
göra mer av sådant som gör mig glad.
Hitta på mer saker med barnen, som att resa
och uppleva saker som ger oss härliga minnen.
Även resa själv mer, 
sova- (sover alldeles för dåligt och 
det är ju gött att sova!)- träffa mina vänner
oftare och hitta på saker med dem,
bara chilla hemma. Ha myskvällar med barnen
eller med någon som jag skulle kunna tänka
mig mysa med. 
Lära mig nya saker.
Äta gott! ;-)
Finns mycket man blir glad av.
Hoppas ni gör mycket av det som gör er glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar