lördag 14 januari 2017

Nu har det banne mig vänt!

Så är det.
Oj, vad jag har gråtit mycket i min lägenhet
när jag varit ensam!
Legat och kramat ett av pojkarnas 
gosedjur för att lindra smärtan av saknaden.
Men jag mår så mycket bättre nu!
Det var ett bra tag sedan jag 
behövde gråta.
Kan till och med njuta av att sitta hemma
själv och lyssna på musik,
kolla på tv eller vad jag än gör.
Någon sorts lugn har infunnit sig och 
det känns så bra!
Jag känner mig fri. 
Försöker inte fly från mina känslor
och tankar längre. 
Ikväll ska jag träffa några tjejkompisar
och vi ska göra tacos, snacka skit
och sedan ska de nog gå ut.
Jag jobbar imorrn så det blir lugnt för mig.
Just nu är jag så trött att jag 
inte vet hur jag ska orka åka in 
till stan igen..!
Men jag har nyckeln till Emmas lägenhet
som vi ska vara i. Hon jobbar och 
kommer senare, så det är ju bäst
att jag dyker upp... 
Ha en fin lördagkväll!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar