tisdag 24 januari 2017

Solskensdrömmar.

 Det här behöver jag sååå mycket!!
Sol, värme och bad. 
Får hålla mig till tåls till i sommar 
för min fantastiska mamma fyller
70 i år och vill bjuda mig, min bror och
mina pojkar på en resa.
Så det kommer nog bli Grekland.
LÄNGTAR!!
Mamma har tagit hand om mig och brorsan helt själv
sedan vi var 6 och 8 år.
Vi har haft en jättebra uppväxt och aldrig saknat något.
Vet att hon haft det jobbigt ekonomiskt stundtals
och förmodligen velat kunna ge oss saker
som hon inte haft möjlighet till.
Kommer ihåg att jag ville åka på språkresa,
som min dåvarande bästa kompis, men
mamma hade inte pengar till det.
Nu är det inget jag deppar över att jag 
aldrig gjorde.
Vi fick så mycket annat!
Tack mamma, du äger! :-)
Har legat helt däckad i migrän hela dagen 
och då är det lätt att önska man var någon annanstans...
men börjar piggna till så det blir sushi och 
en film ikväll. 
Behöver verkligen en lugn kväll 
för den här dagen har varit tuff.
Imorrn tar vi nya tag!
Ha en skön tisdagkväll! 
Pusselipuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar