tisdag 24 augusti 2010

Tjeena!

Hej hej! Sitter hos min mor och har lånat hennes nya laptop för att skriva lite här. Det är så roligt att hon äntligen har skaffat en dator! Min sambo har hjälpt henne så hon har köpt en genom hans jobb. Nu är mamma ute på facebook varje dag och har även blivit vän med några av mina vänner. Hihi! Vi ska strax dricka lite kaffe och bara hänga. Mysigt! Hon sjunger en hel del och har spelat in en CD som vi ska lyssna på sedan. Det är kul! Så nu ville jag bara skriva ett litet hej här och säga att jag återkommer en annan dag eller senare. Ha det gott hörni! ;-)

2 kommentarer:

  1. Hallå! Jag vill bara säga att CD:n är en "prototyp". Jag skall göra en ny inspelning som förhoppningsvis blir bättre. Det här gör jag bara för nöjes skull, det handlar inte om nån´sångkarriär! Ha det bra. Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag går hos bilda. Vi får köpa våra dukar själva och jag köper mina på Dollar Store av alla butiker. 50 kr för en 80 x 80 cm.

    SvaraRadera