måndag 9 augusti 2010

Jo tack, helgen har varit bra!



I helgen firade vi bröllop! Ett fantastiskt roligt sådant som var proffsigt planerat av värdparet, fullt med folk och ett superfint brudpar som vi är så glada för att vi fick vara med och fira! Tyvärr kan jag inte visa några bilder. Brudparet bad alla om att inte lägga ut några foton varken på bloggar eller facebook. Det kan man förstå, det var ju deras alldeles speciella dag.
Skorna på första bilden köpte jag för att ha på bröllopet. Det var på rea så från att ha kostat 550 kr så kostade de nu 165 kr! Ett riktigt fynd och skitsnygga, enligt mig! (Nu kommer sambon tycka att jag är knäpp som talar om vad jag betalat för dem, men sådan är jag!)
Apropå sambon så hade vi myskväll i fredags. Då lagade vi megagod lax med färskpasta till som vi blandade ner svamp, brytbönor och riven parmesanost i. Vi lade lite timjan överst. Jag älskar timjan! Det är nog den bästa örten som finns! Funkar både färsk som torkad och smakar bra till det mesta.
Nu ska jag duscha och sedan åka till jobbet. Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar