torsdag 22 oktober 2009

Shopaholic, jag??

Hej hopp! Idag när jag satt vid datorn och kollade runt lite så kom jag på att jag hade 25% rabatt på valfri vara från H&M och simsalabim hade jag beställt både klänningen och koftan som modellen har på sig på bilden! Nu kommer jag dels fundera över om jag verkligen passar i klänningen och hur mycket klagomål jag kommer få från sambon...! "Har du beställt saker nu igen??" Men man kan ju faktiskt returnera och då betalar man inget. Jättebra, eller hur?
Ibland är det så svårt att stå emot det där ha-begäret! Jag får perioder när jag bara MÅSTE köpa något för att liva upp mig själv! Det är som en sjukdom, men jag vill nog inte bli botad i så fall...
Sista tiden har enbart ägnats åt att fixa tvättstugan och planera inredning i samma rum. Det är inte tråkigt, jag vill ju fixa i ordning där, men det är så mycket jobb med det och då blir det trist så jag får ett shoppingbehov för att glädja mig själv. Världens längsta och mest invecklade undanflykt fick ni just levererad! Strunt i det nu, vad tycker ni om outfiten? Kan den funka?



4 kommentarer:

  1. Nätshopping är underbart! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Monika!
    Mysig blogg :-)
    Vill bara säga (eller skriva...) att jag vet PRECIS hur Claes känner sig. Själv brukar jag försöka gömma under de där beställningskatalogerna när de kommer hem, men vad hjälper det när det finns Internet?
    Lycka till med tvättstugan!

    ///Roger

    SvaraRadera
  3. Me love shopping as you know!! Och outfiten var supersnygg.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  4. bra shoppat, det var ju supersnyggt!!
    vill också ha! :-D

    sv: tack så mycket söta du! haha, jojomensan, han var rätt nöjd där han gick med tilly i kopplet.. hehe!

    SvaraRadera