fredag 9 oktober 2009

Jävelmorgon...

Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk idag! Jag hade ju tänkt sova ut, men var tvungen att gå upp och trycka i mig värktabletter för att sedan vandra runt i huset som en zombie innan de små rosa pillren gjorde nytta. Fast de har fortfarande inte hjälpt till 100%... Att göra frukost till sig själv blir världens jobbigaste projekt när man har så ont i huvudet att man knappt kan titta! Det tog mig en halvtimme att få ihop lite yoghurt med müsli, göra kaffe och koka ett ägg. För när jag hade hällt vatten i kaffebryggaren så började jag stå o glo på kastrullen med ägget för att se om det började koka. Nähä, då gick jag över till yoghurten och hällde på min müsli, tillbaks till kaffebryggaren och satte i ett filter, kokar ägget? Ja, då sänker vi värmen och tar av locket... var var jag nå´nstans? Jo, kaffe! Hur många koppar var det nu igen..? Hade jag hällt i vatten? När fasen började ägget koka? Jag glömde kolla klockan, nu vet jag inte hur länge det ska koka! Jag hade ett riktigt i-lands problem i morse, som ni märker. Det blev dock bra till sist och huvudvärken ska nog ge sig den med. Mitt motto är: Allt går, bara man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar