söndag 4 oktober 2009

Award-dags igen!



Jag fick en award av min kära vän och låtsassyster- (som även hon skrev i sin blogg)- Marie med bloggen ganska lagom och jag skickar tillbaks den för hon är så värd den! Hon fick den från bloggen alltidinredning med motiveringen att min väns blogg har "pyssligaste gör det själv idéerna" och jag kan bara instämma! Hon inspirerar verkligen! Sedan vill jag ge den vidare till i alla fall en blogg som är ganska nystartad av en annan underbar vän med motiveringen: kaxigast och roligast, men med ett stort hjärta! Hon har redan över tusen läsare och det tycker jag man måste gratulera! Så gå in hos: Lioscarsson ! Då får ni ett gott skratt, skulle jag tro.
Nu ska jag dricka kaffe med sambon.

4 kommentarer:

  1. Vad gullig du är!
    Puss på dig från den "kaxiga tjejen med stort hjärta" ;)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! och grattis, så trevligt att du fick den vidareskickad.... jag gillar ju att hälsa på här hos dej också!! :)
    garderoben är 120 cm till hyllplanet, sen är det ju en hylla i snedtaket som smalnar av... så roligt att du blev inspirerad, får man se bilder sen kanske??
    trevlig kväll...nu måste jag kika in hos den kaxiga :)
    kram

    SvaraRadera
  3. jo men eller hur, hembakat är alltid godast! speciellt när de är sådär lite varma... åh!
    :-)

    SvaraRadera