tisdag 6 oktober 2009

I love Village!



Jag var hos frisören idag och fixade till min kalufs. Bredvid ligger en Village-butik som jag gärna smiter in i när jag ändå är där och nu hade det kommit en massa snygga höstnyheter! Jag gick runt och tittade, petade på samt trånade efter väldigt många saker, men det blev till sist... en disktrasa!! Med en uggla på. Jag har sett dessa uggle-mönster nästan till leda på andra bloggar, men jag föll ändå för den här söta, trötta fågeln. Sedan köpte jag ett par småsaker som jag ska skicka både till min bror i Holland och till mina släktingar i dalarna så jag kan inte tala om vad det är- än.
Jag tog också senaste katalogen från Village och i den stod ett citat jag tyckte var så bra! Något att tänka på i sitt hem: Möblera med stil, inred med finess. Dekorera med glädje.

8 kommentarer:

  1. Visst har de mycket fint - och till ett helt okej pris. Perfekt ställe att köpa presenter på - särskilt till sig själv. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hallo Monkan.. en julblogg.. den enda jag vet som har en julblogg är Hannele.. kolla in den.
    http://hennelesjul.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. En härlig butik som man kan gå omkring i och njuta hur länge som helst =) Du lyxig disktrasa!!

    SvaraRadera
  4. Hejsan, ja den var söt...det kanske blir lika uttjatat med ugglor som med en populär sång på radion.....du vet?
    ha en fin dag i solen!
    kram

    SvaraRadera
  5. Dom har så mycke fint i den där butiken, bland annat jättesöta disktrasor ser ja.

    SvaraRadera
  6. Söt disktrasa! (haha, den meningen säger man inte ofta!)

    Jotack, GALET med kommentarer.. pust! Haha ;-)
    Jomen visst var den väl hur fin som helst halsduken! Hon är duktig Hannah!

    SvaraRadera
  7. Jovisst är världen bra liten,
    och Jönköping är en väldigt bra stad att bo i tycker jag ;-)

    Var ett tag sen jag var på Village...tror det är dax för ett besök.
    Glasvasarna som är på framsidan av katalogen var otroligt snygga!!
    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  8. Åh, den söta disktrasan har jag också, visst är den underbar? Kg Design gör sååå fina grejjer och Village har mycket fint i sina butiker. Önskar dig en kanonhelg vännen! Kram Emmy

    SvaraRadera