lördag 4 mars 2017

Lågt och högt.

Ni vet när man måste vara så där rationell och vuxen och ta beslut som gör lite ont, men man vet att det är det enda rätta fast det suger en del. När det gör en frustrerad att man måste gilla läget och samtidigt vet man att det kommer kännas bättre så småningom och det fanns ju faktiskt inte så mycket att välja på... ja, exakt ett sådant beslut togs idag. Men vet ni, jag har vunnit en ny vän som jag är tacksam för. :-) Finns något positivt i det mesta.
Idag har jag och pojkarna varit gräsligt slappa! Bara gått till Willys för att köpa lite godis. Sedan har vi spelat på min telefon, kollat på film och byggt lite med lego. Men vi har haft en riktigt bra vecka! Myst och skrattat mycket. De kan verkligen vara roliga! Både säga kul saker och göra märkliga saker. Som idag när jag pratade lite med en kompis i telefon. Jag låg på mage i min säng och då drog Jack upp min tröja och pussade mig på ryggen. Sedan kröp han upp bredvid mig och bus-skrattade med hela ansiktet. Är så sjukt glad att jag har de där två stollarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar