onsdag 22 mars 2017

Komsi, komsi värmen!

 Nu vill jag vänligt men bestämt be min vinterjacka hänga sig längst in i garderoben och kunna använda tunnare kläder, lättare skor och max en kimono över axlarna- som på bilden ovan.
Förresten, kändes som jag fiskade komplimanger i förra inlägget, men det var liksom inte så det var tänkt. Fick bara en sorts uppenbarelse där jag insåg hur dum jag kan vara mot mig själv.
Tusen tack för de fina kommentarerna på facebook dock! De värmde! Puss på er!
Var i Ullared idag och shoppade lite, men blev bara en ny väska till mig själv medan det blev en hel del till pojkarna. Som vanligt nuförtiden... ;-)
Har sett att på Gina tricot har de singoallatoppar som den under, ungefär. Är så sugen på att köpa en sådan nu till våren!
Vad jag ser fram emot också är att boka resa till Amsterdam och 
möta våren samt fira Kings day där och få hänga med brorsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar