söndag 26 mars 2017

Ja, vad väntar jag på?

Efter mitt förra inlägg- som jag ber om ursäkt för då det var det fånigaste jag gjort på länge, önskar jag kunde skylla på att jag var full, men hade inte tagit något vin än när det skrevs- fick jag frågan; Vad väntar du på?
Jag väntar på sommaren.
Jag väntar på att komma på vad jag vill göra med mitt liv.
Jag väntar på provsvaren på cellförändringarna de tog bort.
Jag väntar på att bli kallad på nytt cellprov.
Jag väntar på att Anna ska fixa nytt pass så vi kan boka Amsterdamresan.
Jag väntar på att det ska bli måndag så jag kan hämta barnen.
Jag väntar på min nya diskmaskin.
Så det är en hel del jag väntar på. Men under tiden sker livet så jag bara gör det bästa av det och försöker vara en glad skit. :-)
Ha en fin söndag!
Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar