söndag 12 mars 2017

Back to life.

Hade vaktmästaren här i fredags för att sätta upp gardinstångsfästen. Han satte dit sådana där vita, avlånga- om ni vet. Alldeles för högt dock, så jag kunde inte trä i de hållarna som syns på bilden. Men nu hade han ju borrat i betongen så jag tog bort de vita helt och skruvade dit enbart de svarta.
Så nu återstår att få gardinstången och gardinerna på plats. Vill man ha något gjort får man göra det själv... eller, jag hade ju inte kunnat borra i betongen, men löste problemet i alla fall, haha!
Vågar mig på att tro att våren minsann hittat tillbaka igen och det känns så fantastiskt bra!!
Ja, ja, det kan bli bakslag än, bla bla... men ser framför mig utflykter till stadsparken med barnen, fika på någon uteservering i solen och torr, grusfri mark att springa på när man tar upp joggandet igen. Hej livet, nu kommer vi vinterbleka, lätt deprimerade svenskar tillbaks igen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar