fredag 11 maj 2012

Min fredag.

Hej! Idag har jag haft besök av en kompis från förr med sin son och det var så trevligt och skoj att prata gamla minnen! Vi konstaterade att vi inte umgåtts på det viset på typ fjorton år! Helt skrämmande hur fort tiden går! Men nu hoppas jag det blir fler gånger. Våra barn är dessutom nästan lika gamla, våra är en månad äldre än hennes pojk, men de skulle ha varit lika gamla egentligen. Om våra fötts när de var beräknade. Ser fram emot att följa lille Hampus utveckling också. :-) Igår tittade Claes på golvet och sa att vi behöver städa. Städa... Hm, jag känner igen det ordet, men det tillhör den tiden när man hann med att sköta hemmet. Jag gillar faktiskt att tvätta, men har inte hunnit det på hela veckan och jag mår fysiskt illa när jag ser all tvätt!! Det stör mig att jag inte hinner, men vad ska man göra? Oj, nu vaknar Jack och gråter! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar