tisdag 2 augusti 2011

Ute och cyklar...

Hej! Idag har det varit så varmt- och är fortfarande- att jag knappt orkar vara utomhus! Men ändå har vi bestämt att vi ska cykla runt sjön som ligger nära där vi bor. Det är väl 1,2 mil. Lite lagom... jag blir trött bara jag tänker på det! Men jag ska minsann klara det! En rejäl vattenflaska i korgen så ska det nog ordna sig.
C har varit jätteduktig idag och spolat av hela altanen med högtryckstvätten. Det var så skitigt att man kunde skriva en hälsning på golvet i smutsen med högtrycken. Men nu är det fräscht, dock luktar det gammal gädda innan det torkat ordentligt.
Hoppas att vi snart byter dator för jag är trött på att inte kunna lägga upp några nya bilder! Vi som har massor i kameran nu.
På fredag ska min sambos band spela i rådhusparken i jönköping. Då ska jag dit med en kompis, vi ska ut och äta först.
Detta är redan vår andra semestervecka! Vad fort det går. Vi tog bara tre så jag börjar redan få lite ångest... nä, inte så farligt.
Hoppas att ni mår bra! Jag lovar att tala om hur det gick att cykla runt sjön. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar