onsdag 3 augusti 2011

Sådant jag gör på semestern.

Tja! Ikväll blir det middag hos ett par kompisar i stan, först ska vi gå någonstans och ta en öl, men jag kör som vanligt så det blir väl en lättöl då... :-)
Vi cyklade aldrig runt sjön igår för jag fick huvudvärk av värmen. Fast vid nio på kvällen mådde jag bättre så då cyklade vi en annan runda och det var jätteskönt! Då hade det ju blivit svalt ute.
Kollade på allsång på skansen igår, höll på att dö när Johnny Logan kom in! Han ser ut som Lasse Berghagen ju! Lika gänglig, stor näsa och lite sliskig. (Fast mer sliskig än Lasse och med en bättre röst.)
Imorrn ska jag till frisören, nu ska det blonda bort. Blir nog rött istället tills jag fått tillbaka min riktiga hårfärg. Ska prata med min frisör imorgon och höra vad hon tycker.
Take care, bye bye now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar